Математика
за підручником Оляницької Л.В.
140 годин
4 год на тиждень
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Відповідність сторінкам підручника |
|
за планом |
фактично |
|||
І. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас
|
||||
1. |
Нумерація трицифрових чисел. Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел у межах 1000. Розрядний склад числа. Задачі на 2 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.
|
01.09 |
|
с. 4-6
|
2. |
Додавання і віднімання трицифрових чисел на основі нумерації. Види кутів: прямі, гострі, тупі. Розпізнавання геометричних фігур. Задачі на 2 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.
|
02.09 |
|
с. 6 -7
|
3. |
Прийоми усного додавання і віднімання. Вирази зі змінною. Задачі з буквеними даними. |
03.09 |
|
с. 8
|
4. |
Правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Ознаки прямокутника, квадрата. Задачі на обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.
|
07.09 |
|
с. 9-10
|
5. |
Вирази зі змінною. Залежність результатів арифметичних дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів. Властивість протилежних сторін прямокутника. Задачі на обчислення периметра прямокутника. Обернені задачі. |
08.09 |
|
с. 10-12
|
6. |
Письмове додавання і віднімання в межах 1000. Нерівності з однією змінною. Знаходження розв’язків нерівностей способом добору. Самостійна робота № 1 |
09.09 |
|
с. 12-14
|
7. |
Арифметичні дії множення і ділення. Задачі на зведення до одиниці. |
10.09 |
|
с. 14-15
|
8. |
Прийоми множення і ділення круглих чисел. Правила знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
14.09 |
|
с. 15-17
|
9. |
Прийоми усного множення і ділення в межах 1000. Творча робота над задачею. |
15.09 |
|
с. 17 -18
|
10. |
Ділення з остачею. Трикутник. Задачі на обчислення периметра трикутника. Задачі на спільну роботу. |
16.09 |
|
с. 18 -20
|
11. |
Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Порядок виконання дій. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Тест №1 |
17.09 |
|
с. 20
|
12. |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 1
|
21.09 |
|
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 9—12) |
13. |
Аналіз контрольної роботи. |
22.09 |
|
|
ІІ. Письмові прийоми множення і ділення в межах тисячі
|
||||
14. |
Алгоритм письмового множення двоцифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням. Розпізнавання геометричних фігур на площині. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
23.09 |
|
с. 22-23(10)
|
15. |
Алгоритм письмового множення трицифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням. Задачі на спільну роботу. |
24.09 |
|
с. 24(11) |
16. |
Множення трицифрового числа на одноцифрове. Нерівності з однією змінною. Побудова прямих і непрямих кутів. Розпізнавання прямих і непрямих кутів. Задачі на спільну роботу. |
28.09 |
|
с. 26(12) |
17. |
Множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Задачі на обчислення периметра трикутника. Самостійна робота № 2 |
29.09 |
|
с. 27(12) 13-14 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
18. |
Алгоритм письмового ділення на одноцифрове число з розгорнутим поясненням. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
30.09 |
|
с. 28(13) |
19. |
Письмове ділення на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
01.10 |
|
с. 31(14)
|
20. |
Письмове ділення у випадку, коли частка містить нуль у середині запису. Задачі на подвійне зведення до одиниці. |
05.10 |
|
с. 33(15) |
21. |
Письмове ділення на одноцифрове число. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Зображування геометричних фігур на аркуші в клітинку, позначення їх буквами латинського алфавіту. |
06.10 |
|
с. 34(15)
|
22. |
Письмове множення і ділення на одноцифрове число. Обернені задачі. Периметр трикутника. |
07.10 |
|
с. 36(16) |
23. |
Закріплення прийомів письмового множення і ділення на одноцифрове число. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
08.10 |
|
с. 37(16) |
24. |
Закріплення прийомів письмового множення і ділення на одноцифрове число. Задачі на спільну роботу. Конструювання геометричних фігур з інших фігур. Периметр трикутника. Тест №2 |
12.10 |
|
с. 37-38(17), 15—16 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
25. |
Перевірка письмового множення і ділення. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
13.10 |
|
с. 38(17) |
26. |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 2
|
14.10 |
|
|
27. |
Аналіз контрольної роботи. Множення і ділення на розрядні одиниці 1, 10, 100. Множення і ділення на круглі числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Задачі на спільну роботу.
|
15.10 |
|
с. 40(18) |
28. |
Письмові прийоми множення круглих чисел (на кругле число). Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
19.10 |
|
с. 41(18) |
29. |
Письмові прийоми ділення круглих чисел. Вирази зі змінною. Пропедевтичне ознайомлення з виразом зі змінною, яка є компонентом двох дій у виразі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Самостійна робота № 3 |
20.10 |
|
с. 43(19), 21—22 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
30. |
Алгоритм письмового множення на двоцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Задачі міжпредметного змісту на роботу з даними. |
21.10 |
|
с. 44(20) |
31. |
Письмове множення на двоцифрове число. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
22.10 |
|
с. 46(20) |
32. |
Алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове число (випадок, коли частка є одноцифровим числом). Задачі на знаходження невідомих за двома різницями. |
02.11 |
|
с. 47(21)
|
33. |
Письмове ділення трицифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
03.11 |
|
с. 49(22) |
34. |
Закріплення прийомів письмового множення і ділення. Вирази зі змінною, яка є компонентом двох дій у виразі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
04.11 |
|
с. 51(23) |
35. |
Письмове ділення з остачею. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб відношень). |
05.11
|
|
с. 52(23) |
36. |
Письмове ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб відношень). |
с. 54(24)
|
||
37. |
Закріплення прийомів письмового множення і ділення. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Тест №3 |
09.11 |
|
с. 55 (24), 23—24 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
38. |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 3
|
10.11 |
|
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 25—28) |
39. |
Аналіз контрольної роботи. |
11.11 |
|
|