Українська мова
за підручником Вашуленко М.С., Дубовик С.Г.
121 година
(І семестр – 4 год на тиждень
ІІ семестр – 3 год на тиждень)
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Відповідність сторінкам підручника |
Формування загальнонав-чальних умінь і навичок |
|
Примітки |
|
за планом |
фактично |
||||||
Звуки і букви. Склад. Наголос
|
13. |
|
|||||
1. |
Звуки і букви. Звуковий аналіз слів |
02.09 |
|
с. 4-5 Впр. 1-6 з. с. 1 |
|
|
|
2. |
Звуки і букви. Виділення слів, які відрізняються одним звуком.
|
03.09 |
|
с. 6-7 Впр. 7-11 з. с. 2 |
|
|
|
3. |
Розрізнення звуків і букв. Абетка |
04.09 |
|
с. 7-9 Впр. 12-15 з. с. 3 |
|
|
|
4. |
Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання малих букв алфавіту. Вимова і написання слова ВЕРЕСЕНЬ.
|
06.09 |
|
с. 9-10 Впр. 16-20 з. с. 4 |
|
|
|
5. |
Каліграфічне написання великих букв. Звуко-буквений аналіз слів КИЇВ, УКРАЇНА.
|
09.09 |
|
с. 11-12 Впр. 21-25 з. с. 5 |
|
|
|
6. |
Розташування слів за абеткою (в абетковій послідовності). Звукові моделі слів. Навчальний діалог.
|
10.09 |
|
с. 12-14 Впр. 26-31 з. с. 6 |
|
|
|
7. |
Робота з орфографічним словником. Розташування слів за абеткою. Навчальний діалог.
|
11.09 |
|
с. 14-15 Впр. 32-36 з. с. 7 |
|
|
|
8. |
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях у довідника – орфографічного словника
|
13.09 |
|
Р. м. с. 2 - 5
|
14. |
|
|
9. |
Перенос слів із рядка в рядок. Перенос слів із збігом приголосних звуків.
|
16.09 |
|
с. 15-18 Впр. 37-44 з. с. 8-9 |
|
||
10. |
Перенос слів із буквами Й та Ь. |
17.09 |
|
с. 18-19 Впр. 45-49 з. с. 10 |
|
||
11. |
Голосні звуки. Позначення їх буквами. Вимова і написання слова БАТЬКІВЩИНА.
|
18.09 |
|
с. 20-21 Впр. 50-54 з. с. 11 |
|
||
12. |
Позначення буквами я, ю, є, ї двох звуків. Перенос слів з буквосполученням йо.
|
20.09 |
|
с. 21-22 Впр. 55-57 з. с. 12 |
|
||
13. |
Наголос. Наголошені і ненаголошені звуки і склади. |
23.09 |
|
с. 23-24 Впр. 58-61 з. с. 13 |
|
||
14. |
Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів. Вимова і написання слів ЧИТАННЯ, ЗАВДАННЯ, ДЯТЕЛ.
|
24.09 |
|
с. 25-26 Впр. 62-66 з. с. 14 |
|
||
15. |
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях у наголосу
|
25.09 |
|
Р. м. с. 5-10 |
|
||
16. |
Роль наголосу у значенні слова. Навчальний діалог. |
27.09 |
|
с. 27-28 Впр. 67-72 з. с. 15 |
|
||
17. |
Ненаголошені звуки [е], [и]. спостереження за вимовою і написанням. Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу. Навчальний діалог.
|
30.09 |
|
с. 28-30 Впр. 73-78 з. с. 16-17 |
|
||
18. |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами. Складання усного опису квітів. Перевірна робота. Діалог.
|
01.10 |
|
с. 30-32 Впр. 79-83 з. с. 18 |
|
||
19. |
Звук [ф], позначення його буквою Ф. Відновлення деформованих речень. Звук [ф], звукосполучення [хв]. Зіставлення вимови звука [ф] і звукосполучення [хв]. Вимова і написання слів ФАКЕЛ, СМОЛОСКИП.
|
02.10 |
|
с. 32-35 Впр. 84-94 з. с. 19-20 |
|
||
20. |
Звуки [дж], [дз], [дзʹ]. Позначення їх на письмі буквосполученнями – дж, дз. Перенос слів з буквосполученнями дж, дз. Перевірна робота. Діалог.
|
04.10 |
|
с. 35-36 Впр. 95-99 з. с. 21 |
|
||
21. |
Звуки [г], [ґ]. позначення їх буквами Г і Ґ. вимова і написання слова ҐУДЗИК.
|
07.10 |
|
с. 36-38 Впр 100-104 з. с. 22 |
|
||
22. |
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях у казки
|
08.10 |
|
Р. м. с. 10-14 |
|
||
23. |
Буква Щ та її звукове значення. Позначення буквою Щ двох звуків [шч].
|
09.10 |
|
с. 38-40 Впр 105-110 з. с. 23 |
15. |
|
|
24. |
Уявлення про дзвінкі та глухі приголосні звуки. |
11.10 |
|
с. 40-41 Впр 111-114 з. с. 24 |
|
|
|
25 |
Вимова дзвінких приголосних звуків перед глухими. |
14.10 |
|
с. 42-43 Впр 115-117 з. с. 25 |
|
|
|
26. |
Правильна вимова дзвінких приголосних звуків у кінці слова і складу.
|
15.10 |
|
с. 43-44 Впр 118-121 з. с. 26 |
|
|
|
27. |
Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. Вимова і написання слова ВЕДМІДЬ.
|
16.10 |
|
с. 44-46 Впр 122-126 з. с. 27 |
|
|
|
28. |
Перевірка знань з мови. «Звуки і букви. Склад. Наголос».
|
18.10 |
|
|
|
|
|
29. |
Аналіз перевірної роботи.
|
21.10 |
|
|
|
|
|
30. |
Тверді і м'які приголосні звуки. Позначення м'якості приголосного знаком м’якшення. |
22.10 |
|
с. 46-47 Впр 127-131 з. с. 28 |
|
|
|
31. |
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях у діалогу. |
23.10 |
|
Р. м. с. 14-18 |
|
|
|
32. |
Буквосполучення ьо. Перенос слів зі знаком м’якшення (ь) та буквосполученням ьо.
|
25.10 |
|
с. 47-48 Впр 132-135 з. с. 29 |
|
|
|
33. |
Вправи на закріплення знань про м'які приголосні звуки та позначення їх м'якості. Вправлення у переносі слів із знаком м’якшення. Звуко-буквений аналіз слів (за зразком у підр. с. 50).
|
04.11 |
|
с. 49-50 Впр 136-140 з. с. 30
|
|
|
|
34. |
Вправлення у переносі слів з буквосполученням ьо. Тверді та м'які приголосні звуки. Навчальне аудіювання.
|
05.11 |
|
с. 51-52 Впр 141-144 з. с. 31 |
|
|
|
35. |
Позначення м'якості приголосних буквами і, я, ю, є. м'який приголосний звук [й]. |
06.11 |
|
с. 52-53 Впр 145-149 з. с. 32
|
|
|
|
36. |
Вправлення у діалогічному мовленні. Спостереження за твердими та м'якими приголосними звуками у словах. Звуко-буквений аналіз слів з м'якими приголосними.
|
08.11 |
|
с. 54-57 Впр 150-155 з. с. 33 |
|
|
|
37. |
Подовжені м'які приголосні звуки. Позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Звукові моделі слів з подовженими м'якими приголосними звуками. Перевірна робота. Аудіювання.
|
11.11 |
|
с. 57-58 Впр 156-160 з. с. 34
|
|
|
|
38. |
Поділ на склади і перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками. Засвоєння етикетних форм спілкування.
|
12.11 |
|
с. 59-61 Впр 161-166 з. с. 35 |
|
|
|
39. |
Урок зв’язного мовлення. У гостях у ввічливих слів. |
13.11 |
|
Р. м. с. 18 - 23 |
|
|
|
40. |
Звуко-буквений аналіз слів. Звукові моделі слів з подовженими м'якими приголосними звуками. Складання розповіді за малюнком та запитаннями, добір заголовка. |
15.11 |
|
с. 61-63 Впр 167-170 з. с. 36 |
16. |
|
|
41. |
Закріплення знань про м'які подовжені приголосні звуки. Складання усної розповіді за малюнком. Вимова і написання слова ОЗНАКА.
|
18.11 |
|
с. 63-64 Впр 171-173 з. с. 37-38 |
|
|
|
42. |
Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф. |
19.11 |
|
с. 64-65 Впр 174-178 з. с. 39 |
|
|
|
43. |
Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.
|
20.11 |
|
с. 66-67 Впр 179-181 з. с. 40 |
|
|
|
44. |
Перенос слів з апострофом. Звукові моделі слів. Вимова і написання слова КОМП’ЮТЕР.
|
22.11 |
|
с. 67-68 Впр 182-186 з. с. 41 |
|
|
|
45. |
Перевірка знань з мови. «Звуки і букви. Склад. Наголос.»
|
25.11 |
|
|
|
|
|
46. |
Аналіз перевірної роботи.
|
26.11 |
|
|
|
|
|
Мова і мовлення
|
|
|
|||||
47. |
Поняття про мову. Українська мова – державна мова України. |
27.11 |
|
с. 70-71 Впр 187-191 з. с. 42 |
|
|
|
48. |
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях у тексту. Усне і писемне мовлення. |
29.11 |
|
с. 72-74 Впр 192-197 з. с. 43 |
|
|
|
49. |
Сила голосу і швидкість мовлення. Ознайомлення з різними формами звертання у мовленні. Виділення слова-звертання на письмі.
|
02.12 |
|
с. 74-76 Впр 198-201 з. с. 44 |
|
|
|
50. |
Слова ввічливості (форма вітання, прощання, прохання, вибачення). Тренувальний диктант.
|
03.12 |
|
с. 76-77 Впр 202-204 з. с. 45 |
|
|
|
Текст
|
|
|
|||||
51. |
Поняття про текст. Розрізнення окремих речень і тексту. Заголовок.
|
04.12 |
|
с. 79-80 Впр 205-208 з. с. 46 |
|
|
|
52. |
Добір заголовків до тексту. |
06.12 |
|
с. 80-81 Впр 209-212 з. с. 47 |
17. |
|
|
53. |
Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка. |
09.12 |
|
с. 82-83 Впр 213-215 з. с. 48 |
|
|
|
54. |
Закріплення знань про будову тексту. Спостереження за відповідністю заголовка змістові тексту. Вимова і написання слова ВУЛИЦЯ. Перевірна робота. Списування.
|
10.12 |
|
с. 83-85 Впр. 216 – 219 з. с. 49 |
|
|
|
55. |
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях в однокласників.
|
11.12 |
|
Р. м. с. 25-27 |
|
|
|
56. |
Типи текстів. Текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування. Вимова і написання слова ЗАЄЦЬ.
|
13.12 |
|
с. 85-86 Впр 220-221 |
|
|
|
57. |
Перевірна робота. Диктант.
|
16.12 |
|
|
|
|
|
Речення
|
|
||||||
58. |
Аналіз перевірної роботи. Поняття про речення. |
17.12 |
|
с. 88-89 Впр 222-226 з. с. 50 |
|
|
|
59. |
Зв'язок слів у реченні |
18.12 |
|
с. 89-90 Впр 227-230 з. с. 51 |
|
|
|
60. |
Розповідні речення. Інтонація розповідних речень. Розділові знаки в кінці розповідного речення.
|
20.12 |
|
с. 90-91 Впр 231-234 з. с. 52 |
|
|
|
61. |
Питальні речення. Логічний наголос у питальних реченнях. |
23.12 |
|
с. 91-93 Впр 235-238 з. с. 53 |
|
|
|
62. |
Найважливіші слова для вираження (висловлення) думки. Виділення їх за допомогою інтонації.
|
24.12 |
|
с. 93-94 Впр 239-242 з. с. 54 |
|
|
|
63. |
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях в іменинниці
|
25.12 |
|
Р. м. с. 28-32 |
|
|
|
64. |
Складання тексту-розповіді за малюнками та запитаннями. Інтонування розповідних та питальних речень.
|
27.12 |
|
с. 94-95 Впр 243-246 з. с. 55 |
18. |
|