№
п/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Відповідність сторінкам підручника
|
Формування загальнонав-чальних умінь
і навичок
|
|
Примітки
|
за планом
|
фактично
|
Звуки і букви. Склад. Наголос
|
13.
|
|
1.
|
Звуки і букви. Звуковий аналіз слів
|
02.09
|
|
с. 4-5
Впр. 1-6
з. с. 1
|
|
|
2.
|
Звуки і букви. Виділення слів, які відрізняються одним звуком.
|
03.09
|
|
с. 6-7
Впр. 7-11
з. с. 2
|
|
|
3.
|
Розрізнення звуків і букв. Абетка
|
04.09
|
|
с. 7-9
Впр. 12-15
з. с. 3
|
|
|
4.
|
Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання малих букв алфавіту. Вимова і написання слова ВЕРЕСЕНЬ.
|
06.09
|
|
с. 9-10
Впр. 16-20
з. с. 4
|
|
|
5.
|
Каліграфічне написання великих букв. Звуко-буквений аналіз слів КИЇВ, УКРАЇНА.
|
09.09
|
|
с. 11-12
Впр. 21-25
з. с. 5
|
|
|
6.
|
Розташування слів за абеткою (в абетковій послідовності). Звукові моделі слів. Навчальний діалог.
|
10.09
|
|
с. 12-14
Впр. 26-31
з. с. 6
|
|
|
7.
|
Робота з орфографічним словником. Розташування слів за абеткою. Навчальний діалог.
|
11.09
|
|
с. 14-15
Впр. 32-36
з. с. 7
|
|
|
8.
|
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях у довідника – орфографічного словника
|
13.09
|
|
Р. м. с. 2 - 5
|
14.
|
|
9.
|
Перенос слів із рядка в рядок.
Перенос слів із збігом приголосних звуків.
|
16.09
|
|
с. 15-18
Впр. 37-44
з. с. 8-9
|
|
10.
|
Перенос слів із буквами Й та Ь.
|
17.09
|
|
с. 18-19
Впр. 45-49
з. с. 10
|
|
11.
|
Голосні звуки. Позначення їх буквами. Вимова і написання слова БАТЬКІВЩИНА.
|
18.09
|
|
с. 20-21
Впр. 50-54
з. с. 11
|
|
12.
|
Позначення буквами я, ю, є, ї двох звуків. Перенос слів з буквосполученням йо.
|
20.09
|
|
с. 21-22
Впр. 55-57
з. с. 12
|
|
13.
|
Наголос. Наголошені і ненаголошені звуки і склади.
|
23.09
|
|
с. 23-24
Впр. 58-61
з. с. 13
|
|
14.
|
Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів. Вимова і написання слів ЧИТАННЯ, ЗАВДАННЯ, ДЯТЕЛ.
|
24.09
|
|
с. 25-26
Впр. 62-66
з. с. 14
|
|
15.
|
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях у наголосу
|
25.09
|
|
Р. м. с. 5-10
|
|
16.
|
Роль наголосу у значенні слова. Навчальний діалог.
|
27.09
|
|
с. 27-28
Впр. 67-72
з. с. 15
|
|
17.
|
Ненаголошені звуки [е], [и]. спостереження за вимовою і написанням. Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу. Навчальний діалог.
|
30.09
|
|
с. 28-30
Впр. 73-78
з. с. 16-17
|
|
18.
|
Приголосні звуки. Позначення їх буквами. Складання усного опису квітів. Перевірна робота. Діалог.
|
01.10
|
|
с. 30-32
Впр. 79-83
з. с. 18
|
|
19.
|
Звук [ф], позначення його буквою Ф. Відновлення деформованих речень. Звук [ф], звукосполучення [хв]. Зіставлення вимови звука [ф] і звукосполучення [хв]. Вимова і написання слів ФАКЕЛ, СМОЛОСКИП.
|
02.10
|
|
с. 32-35
Впр. 84-94
з. с. 19-20
|
|
20.
|
Звуки [дж], [дз], [дзʹ]. Позначення їх на письмі буквосполученнями – дж, дз. Перенос слів з буквосполученнями дж, дз. Перевірна робота. Діалог.
|
04.10
|
|
с. 35-36
Впр. 95-99
з. с. 21
|
|
21.
|
Звуки [г], [ґ]. позначення їх буквами Г і Ґ. вимова і написання слова ҐУДЗИК.
|
07.10
|
|
с. 36-38
Впр 100-104
з. с. 22
|
|
22.
|
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях у казки
|
08.10
|
|
Р. м. с. 10-14
|
|
23.
|
Буква Щ та її звукове значення. Позначення буквою Щ двох звуків [шч].
|
09.10
|
|
с. 38-40
Впр 105-110
з. с. 23
|
15.
|
|
|
24.
|
Уявлення про дзвінкі та глухі приголосні звуки.
|
11.10
|
|
с. 40-41
Впр 111-114
з. с. 24
|
|
|
25
|
Вимова дзвінких приголосних звуків перед глухими.
|
14.10
|
|
с. 42-43
Впр 115-117
з. с. 25
|
|
|
26.
|
Правильна вимова дзвінких приголосних звуків у кінці слова і складу.
|
15.10
|
|
с. 43-44
Впр 118-121
з. с. 26
|
|
|
27.
|
Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. Вимова і написання слова ВЕДМІДЬ.
|
16.10
|
|
с. 44-46
Впр 122-126
з. с. 27
|
|
|
28.
|
Перевірка знань з мови. «Звуки і букви. Склад. Наголос».
|
18.10
|
|
|
|
|
29.
|
Аналіз перевірної роботи.
|
21.10
|
|
|
|
|
30.
|
Тверді і м'які приголосні звуки. Позначення м'якості приголосного знаком м’якшення.
|
22.10
|
|
с. 46-47
Впр 127-131
з. с. 28
|
|
|
31.
|
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях у діалогу.
|
23.10
|
|
Р. м. с. 14-18
|
|
|
32.
|
Буквосполучення ьо. Перенос слів зі знаком м’якшення (ь) та буквосполученням ьо.
|
25.10
|
|
с. 47-48
Впр 132-135
з. с. 29
|
|
|
33.
|
Вправи на закріплення знань про м'які приголосні звуки та позначення їх м'якості. Вправлення у переносі слів із знаком м’якшення. Звуко-буквений аналіз слів (за зразком у підр. с. 50).
|
04.11
|
|
с. 49-50
Впр 136-140
з. с. 30
|
|
|
34.
|
Вправлення у переносі слів з буквосполученням ьо. Тверді та м'які приголосні звуки. Навчальне аудіювання.
|
05.11
|
|
с. 51-52
Впр 141-144
з. с. 31
|
|
|
35.
|
Позначення м'якості приголосних буквами і, я, ю, є. м'який приголосний звук [й].
|
06.11
|
|
с. 52-53
Впр 145-149
з. с. 32
|
|
|
36.
|
Вправлення у діалогічному мовленні. Спостереження за твердими та м'якими приголосними звуками у словах. Звуко-буквений аналіз слів з м'якими приголосними.
|
08.11
|
|
с. 54-57
Впр 150-155
з. с. 33
|
|
|
37.
|
Подовжені м'які приголосні звуки. Позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Звукові моделі слів з подовженими м'якими приголосними звуками. Перевірна робота. Аудіювання.
|
11.11
|
|
с. 57-58
Впр 156-160
з. с. 34
|
|
|
38.
|
Поділ на склади і перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками. Засвоєння етикетних форм спілкування.
|
12.11
|
|
с. 59-61
Впр 161-166
з. с. 35
|
|
|
39.
|
Урок зв’язного мовлення. У гостях у ввічливих слів.
|
13.11
|
|
Р. м. с. 18 - 23
|
|
|
40.
|
Звуко-буквений аналіз слів. Звукові моделі слів з подовженими м'якими приголосними звуками. Складання розповіді за малюнком та запитаннями, добір заголовка.
|
15.11
|
|
с. 61-63
Впр 167-170
з. с. 36
|
16.
|
|
41.
|
Закріплення знань про м'які подовжені приголосні звуки. Складання усної розповіді за малюнком. Вимова і написання слова ОЗНАКА.
|
18.11
|
|
с. 63-64
Впр 171-173
з. с. 37-38
|
|
|
|
42.
|
Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф.
|
19.11
|
|
с. 64-65
Впр 174-178
з. с. 39
|
|
|
|
43.
|
Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.
|
20.11
|
|
с. 66-67
Впр 179-181
з. с. 40
|
|
|
|
44.
|
Перенос слів з апострофом. Звукові моделі слів. Вимова і написання слова КОМП’ЮТЕР.
|
22.11
|
|
с. 67-68
Впр 182-186
з. с. 41
|
|
|
|
45.
|
Перевірка знань з мови. «Звуки і букви. Склад. Наголос.»
|
25.11
|
|
|
|
|
|
46.
|
Аналіз перевірної роботи.
|
26.11
|
|
|
|
|
|
Мова і мовлення
|
|
|
47.
|
Поняття про мову. Українська мова – державна мова України.
|
27.11
|
|
с. 70-71
Впр 187-191
з. с. 42
|
|
|
|
48.
|
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях у тексту. Усне і писемне мовлення.
|
29.11
|
|
с. 72-74
Впр 192-197
з. с. 43
|
|
|
|
49.
|
Сила голосу і швидкість мовлення. Ознайомлення з різними формами звертання у мовленні. Виділення слова-звертання на письмі.
|
02.12
|
|
с. 74-76
Впр 198-201
з. с. 44
|
|
|
|
50.
|
Слова ввічливості (форма вітання, прощання, прохання, вибачення). Тренувальний диктант.
|
03.12
|
|
с. 76-77
Впр 202-204
з. с. 45
|
|
|
|
Текст
|
|
|
51.
|
Поняття про текст. Розрізнення окремих речень і тексту. Заголовок.
|
04.12
|
|
с. 79-80
Впр 205-208
з. с. 46
|
|
|
|
52.
|
Добір заголовків до тексту.
|
06.12
|
|
с. 80-81
Впр 209-212
з. с. 47
|
17.
|
|
|
53.
|
Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка.
|
09.12
|
|
с. 82-83
Впр 213-215
з. с. 48
|
|
|
54.
|
Закріплення знань про будову тексту. Спостереження за відповідністю заголовка змістові тексту. Вимова і написання слова ВУЛИЦЯ. Перевірна робота. Списування.
|
10.12
|
|
с. 83-85
Впр. 216 – 219
з. с. 49
|
|
|
55.
|
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях в однокласників.
|
11.12
|
|
Р. м. с. 25-27
|
|
|
56.
|
Типи текстів. Текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування. Вимова і написання слова ЗАЄЦЬ.
|
13.12
|
|
с. 85-86
Впр 220-221
|
|
|
57.
|
Перевірна робота. Диктант.
|
16.12
|
|
|
|
|
Речення
|
|
58.
|
Аналіз перевірної роботи.
Поняття про речення.
|
17.12
|
|
с. 88-89
Впр 222-226
з. с. 50
|
|
|
59.
|
Зв'язок слів у реченні
|
18.12
|
|
с. 89-90
Впр 227-230
з. с. 51
|
|
|
60.
|
Розповідні речення. Інтонація розповідних речень. Розділові знаки в кінці розповідного речення.
|
20.12
|
|
с. 90-91
Впр 231-234
з. с. 52
|
|
|
61.
|
Питальні речення. Логічний наголос у питальних реченнях.
|
23.12
|
|
с. 91-93
Впр 235-238
з. с. 53
|
|
|
62.
|
Найважливіші слова для вираження (висловлення) думки. Виділення їх за допомогою інтонації.
|
24.12
|
|
с. 93-94
Впр 239-242
з. с. 54
|
|
|
63.
|
Розвиток зв’язного мовлення. У гостях в іменинниці
|
25.12
|
|
Р. м. с. 28-32
|
|
|
64.
|
Складання тексту-розповіді за малюнками та запитаннями. Інтонування розповідних та питальних речень.
|
27.12
|
|
с. 94-95
Впр 243-246
з. с. 55
|
18.
|
|