№
п/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Відповідність сторінкам підручника
|
за планом
|
фактично
|
І. Узагальнення і систематизація навчального
матеріалу за 3 клас
|
1.
|
Нумерація трицифрових чисел. Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел у межах 1000. Розрядний склад числа. Задачі на 2 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.
|
01.09
|
|
с. 4-6
|
2.
|
Додавання і віднімання трицифрових чисел на основі нумерації. Види кутів: прямі, гострі, тупі. Розпізнавання геометричних фігур. Задачі на 2 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.
|
02.09
|
|
с. 6 -7
|
3.
|
Прийоми усного додавання і віднімання. Вирази зі змінною. Задачі з буквеними даними.
|
03.09
|
|
с. 8
|
4.
|
Правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Ознаки прямокутника, квадрата. Задачі на обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.
|
07.09
|
|
с. 9-10
|
5.
|
Вирази зі змінною. Залежність результатів арифметичних дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів. Властивість протилежних сторін прямокутника. Задачі на обчислення периметра прямокутника. Обернені задачі.
|
08.09
|
|
с. 10-12
|
6.
|
Письмове додавання і віднімання в межах 1000. Нерівності з однією змінною. Знаходження розв’язків нерівностей способом добору.
Самостійна робота № 1
|
09.09
|
|
с. 12-14
|
7.
|
Арифметичні дії множення і ділення. Задачі на зведення до одиниці.
|
10.09
|
|
с. 14-15
|
8.
|
Прийоми множення і ділення круглих чисел. Правила знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.
|
14.09
|
|
с. 15-17
|
9.
|
Прийоми усного множення і ділення в межах 1000. Творча робота над задачею.
|
15.09
|
|
с. 17 -18
|
10.
|
Ділення з остачею. Трикутник. Задачі на обчислення периметра трикутника. Задачі на спільну роботу.
|
16.09
|
|
с. 18 -20
|
11.
|
Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Порядок виконання дій. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
Тест №1
|
17.09
|
|
с. 20
|
12.
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 1
|
21.09
|
|
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 9—12)
|
13.
|
Аналіз контрольної роботи.
|
22.09
|
|
|
ІІ. Письмові прийоми множення і ділення в межах тисячі
|
14.
|
Алгоритм письмового множення двоцифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням. Розпізнавання геометричних фігур на площині. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
|
23.09
|
|
с. 22-23(10)
|
15.
|
Алгоритм письмового множення трицифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням. Задачі на спільну роботу.
|
24.09
|
|
с. 24(11)
|
16.
|
Множення трицифрового числа на одноцифрове. Нерівності з однією змінною. Побудова прямих і непрямих кутів. Розпізнавання прямих і непрямих кутів. Задачі на спільну роботу.
|
28.09
|
|
с. 26(12)
|
17.
|
Множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Задачі на обчислення периметра трикутника.
Самостійна робота № 2
|
29.09
|
|
с. 27(12)
13-14 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики
|
18.
|
Алгоритм письмового ділення на одноцифрове число з розгорнутим поясненням. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
30.09
|
|
с. 28(13)
|
19.
|
Письмове ділення на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
01.10
|
|
с. 31(14)
|
20.
|
Письмове ділення у випадку, коли частка містить нуль у середині запису. Задачі на подвійне зведення до одиниці.
|
05.10
|
|
с. 33(15)
|
21.
|
Письмове ділення на одноцифрове число. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Зображування геометричних фігур на аркуші в клітинку, позначення їх буквами латинського алфавіту.
|
06.10
|
|
с. 34(15)
|
22.
|
Письмове множення і ділення на одноцифрове число. Обернені задачі. Периметр трикутника.
|
07.10
|
|
с. 36(16)
|
23.
|
Закріплення прийомів письмового множення і ділення на одноцифрове число. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
|
08.10
|
|
с. 37(16)
|
24.
|
Закріплення прийомів письмового множення і ділення на одноцифрове число. Задачі на спільну роботу. Конструювання геометричних фігур з інших фігур. Периметр трикутника.
Тест №2
|
12.10
|
|
с. 37-38(17),
15—16 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики
|
25.
|
Перевірка письмового множення і ділення. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
|
13.10
|
|
с. 38(17)
|
26.
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 2
|
14.10
|
|
|
27.
|
Аналіз контрольної роботи. Множення і ділення на розрядні одиниці 1, 10, 100. Множення і ділення на круглі числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Задачі на спільну роботу.
|
15.10
|
|
с. 40(18)
|
28.
|
Письмові прийоми множення круглих чисел (на кругле число). Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
|
19.10
|
|
с. 41(18)
|
29.
|
Письмові прийоми ділення круглих чисел. Вирази зі змінною. Пропедевтичне ознайомлення з виразом зі змінною, яка є компонентом двох дій у виразі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
Самостійна робота № 3
|
20.10
|
|
с. 43(19),
21—22 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики
|
30.
|
Алгоритм письмового множення на двоцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Задачі міжпредметного змісту на роботу з даними.
|
21.10
|
|
с. 44(20)
|
31.
|
Письмове множення на двоцифрове число. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
|
22.10
|
|
с. 46(20)
|
32.
|
Алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове число (випадок, коли частка є одноцифровим числом). Задачі на знаходження невідомих за двома різницями.
|
02.11
|
|
с. 47(21)
|
33.
|
Письмове ділення трицифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.
|
03.11
|
|
с. 49(22)
|
34.
|
Закріплення прийомів письмового множення і ділення. Вирази зі змінною, яка є компонентом двох дій у виразі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
|
04.11
|
|
с. 51(23)
|
35.
|
Письмове ділення з остачею. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб відношень).
|
05.11
|
|
с. 52(23)
|
36.
|
Письмове ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб відношень).
|
с. 54(24)
|
37.
|
Закріплення прийомів письмового множення і ділення. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
Тест №3
|
09.11
|
|
с. 55 (24),
23—24 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики
|
38.
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 3
|
10.11
|
|
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 25—28)
|
39.
|
Аналіз контрольної роботи.
|
11.11
|
|
|