№
п/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Відповідність сторінкам підручника
|
за планом
|
фактично
|
Мова і мовлення.
|
1.
|
Мова – безсмертний скарб народу. Неперервне поповнення словникового складу мови. Старі й нові слова в мові.
|
01.09
|
|
впр.1-7
|
2.
|
Усне і писемне мовлення. Культура мовлення. Навчальний діалог.
|
02.09
|
|
впр.8-11
|
3.
|
Культура спілкування. Навчальний діалог.
|
03.09
|
|
впр.12-17
|
Текст
|
4.
|
Закріплення поняття про побудову тексту. Тема і мета висловлювання. Заголовок.
|
04.09
|
|
впр.18-20
|
5.
|
Слова, найважливіші для висловлювання думки в реченні, тексті. Навчальний діалог.
|
08.09
|
|
впр.21-24
|
6.
|
Засоби зв’язку речень у тексті.
|
09.09
|
|
впр.25-28
|
7.
|
Поділ тексту на частини. Складання плану. Спостереження за роллю абзаців у тексті.
|
10.09
|
|
впр.29-32
|
8.
|
Особливості змісту та побудови тексту-міркування.
Перевірна робота. Діалог
|
11.09
|
|
впр. 33-36
|
9.
|
Особливості текстів-описів. Мета цих текстів
Перевірна робота. Діалог
|
15.09
|
|
впр.37-41
|
10.
|
Порівняння художнього і науково-популярного описів. Перевірна робота. Діалог
|
16.09
|
|
впр.42-45
|
11.
|
Замітка до газети.
|
17.09
|
|
впр.46-49
|
12.
|
Урок розвитку мовлення. Складання ділових текстів (записка).
|
18.09
|
|
|
Речення
|
13.
|
Узагальнення вивченого про види речень за метою висловлювання та інтонацією
|
22.09
|
|
впр.50-53
|
14.
|
Основа речення. Зв'язок слів у реченні.
|
23.09
|
|
впр.54-57
|
15.
|
Установлення зв’язків між словами в реченні. Складання речень за схемами.
|
24.09
|
|
впр. 58-62
|
16.
|
Поняття про однорідні члени речення. Головні і другорядні члени речення. Кома при однорідних членах речення.
|
25.09
|
|
впр.63-65
|
17.
|
Поєднання однорідних членів речення за допомогою інтонації, сполучників. Інтонація перелічування і протиставлення.
|
29.09
|
|
впр.66-69
|
18.
|
Урок розвитку мовлення. Докладний переказ тексту «Як краса врятувала берізки»
|
30.09
|
|
|
19.
|
Складання речень з однорідними членами. поширення їх залежними словами. Граматичні питання до однорідних членів речення.
|
01.10
|
|
впр.70-73
|
20.
|
Перевірна робота. Диктант
|
02.10
|
|
|
21.
|
Аналіз перевірної роботи. Узагальнення з теми.
|
|
|
|
Слово. Значення слова. Частини мови
|
22.
|
Повторення й узагальнення знань учнів про лексичні значення слова та про морфемну будову слова.
|
06.10
|
|
впр.74-82
|
23.
|
Спостереження за словами, що належать до різних частин мови та службовими словами.
|
07.10
|
|
впр. 84-86
|
24.
|
Урок розвитку мовлення. Текст-розповідь на основі спостережень за природою «Золота осінь»
|
08.10
|
|
|
Іменник
|
25.
|
Повторення вивченого про іменник як частину мови. Розширення уявлень про лексичне значення іменника (слова з абстрактним значенням).
|
09.10
|
|
впр. 87-91
|
26.
|
Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Однозначні і багатозначні іменники. Пряме і переносне значення іменників.
|
13.10
|
|
впр.92-99
|
27.
|
Рід і число іменників.
|
15.10
|
|
впр.97-99
|
28.
|
Відмінювання іменників. Формування вмінь ставити іменники в початкову форму.
|
|
впр.100-106
|
29.
|
Урок розвитку мовлення. Складання і записування зв’язаних між собою речень, які описують зміст малюнка
|
16.10
|
|
|
30.
|
Розрізнення відмінків іменників з однаковими закінченнями
|
20.10
|
|
впр. 107-110
|
31.
|
Чергування кінцевих приголосних основи в іменниках різного роду в давальному і місцевому відмінках.
|
21.10
|
|
впр. 111-115
|
32.
|
Чергування голосних у коренях іменників жіночого та чоловічого роду в однині.
|
22.10
|
|
впр.116-120
|
33.
|
Правопис закінчень іменників жіночого роду на –а (- я) в родовому відмінку однини.
|
23.10
|
|
впр.121-124
|
34.
|
Урок розвитку мовлення. Текст-розповідь «Калина – символ України»
|
03.11
|
|
|
35.
|
Правопис закінчень іменників чоловічого роду в родовому відмінку одними (листка, лісу)
|
04.11
|
|
впр.125-128
|
36.
|
Правопис закінчень іменників жіночого і чоловічого роду в орудному відмінку одними.
|
05.11
|
|
впр.129-133
|
37.
|
Правопис іменників чоловічого роду на –р в орудному відмінку.
|
06.11
|
|
впр.134-136
|
38.
|
Правопис закінчень іменників чол. роду в давальному і місцевому відмінках однини
|
10.11
|
|
впр.137-140
|
39.
|
Урок розвитку мовлення. Текст-опис за ілюстрацією. Науковий опис голуба.
|
11.11
|
|
|
40.
|
Правопис закінчень іменників у множині.
|
12.11
|
|
впр.141-146
|
41.
|
Уживання іменників з прийменниками в різних відмінках.
|
13.11
|
|
впр.147-150
|
42.
|
Повторення вивченого про іменник. Виконання завдань з підготовки до ДПА
|
17.11
|
|
|
43.
|
Перевірка мовних знань і вмінь із теми «Іменник»
|
18.11
|
|
|
44.
|
Аналіз перевірної роботи. Узагальнення з теми.
|
19.11
|
|
|
Прикметник
|
45.
|
Роль прикметників у мові і мовленні
|
20.11
|
|
впр. 151-154
|
46.
|
Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення прикметників.
|
24.11
|
|
впр.155-159
|
47.
|
Спостереження за вживанням прикметників у текстах різних типів – художньому і науковому (без уживання термінів)
|
25.11
|
|
впр. 160-162
|
48.
|
Урок розвитку мовлення. Перевірна робота. Письмовий переказ
|
26.11
|
|
|
49.
|
Спостереження за формами прикметників найвищого ступеня порівняння (без уживання терміна)
|
27.11
|
|
впр.163-167
|
50.
|
Спільні і відмінні ознаки прикметників і іменників. Повторення вивченого про прикметник як частину мови.
|
01.12
|
|
впр.167-170
|
51.
|
Рід і число прикметників.
|
02.12
|
|
впр.171-173
|
52.
|
Відмінювання прикметників і однині і множині.
|
03.12
|
|
впр.174-178
|
53.
|
Визначення відмінка прикметника в реченні за відмінком іменника.
|
04.12
|
|
впр.179-181
|
54.
|
Урок розвитку мовлення. Текст-міркування «Чому важливо бути доброю людиною»
|
08.12
|
|
|
55.
|
Зіставлення закінчень прикметників з основою. твердий і м’який приголосні в однині і множині
|
09.12
|
|
впр. 182-186
|
56.
|
Вимова і правопис прикметників із суфіксами
–ськ, - зьк. Уживання знака м’якшення перед закінченням прикметників
|
10.12
|
|
впр.187-195
|
57.
|
Перевірна робота. Диктант.
|
11.12
|
|
|
58.
|
Аналіз перевірної роботи. Використання прикметників для всебічної характеристики предметів і явищ. Усний опис картини зимової природи.
|
15.12
|
|
впр.196-201
|
59.
|
Форми давального і місцевого відмінків однини прикметників жіночого роду.
|
16.12
|
|
впр.202-205
|
60.
|
Перевірка мовних знань і вмінь з теми « Прикметник»
|
17.12
|
|
|
61.
|
Аналіз перевірної роботи.
Узагальнення з теми.
|
18.12
|
|
|
62.
|
Перевірна робота. Списування. Виконання завдань з підготовки до ДПА
|
22.12
|
|
|
63.
|
Перевірна робота. Аудіювання.
|
23.12
|
|
|
64.
|
Аналіз перевірної роботи. Урок розвитку мовлення. Складання текстів письмових запрошень
|
24.12
|
|
|