Рівненська ЗОШ - Організація навчально-виховного процесу
Вас вітає Рівненська ЗОШ
П`ятниця, 09.12.2016, 12:41
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Організація навчально-виховного процесуРеєстраціяВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 61
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
     І. ОРГАНІЗАЦІЯ  НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
1.1. Кадрова політика
1.1.1.Укомплектованість школи педагогічними кадрами, умотивованість їх розстановки

Учитель - найдавніша професія, представники якої покликані не лише дати освіту, а й зберегти людське в людині, зберегти рід людський, передати те найкраще, що виробило людство протягом своєї історії, нинішнім і майбутнім поколінням.
  В 2011-2012 навчальному році в школі працює 18 вчителів та 1 вчитель – сумісник.  В основному педагогічний колектив стабільний. Причинною плинності педагогічних працівників  є  відпустки основних працівників по догляду за дітьми до виповнення їм трьох років.
  При розстановці кадрів адміністрація школи враховує кваліфікаційний рівень вчителя, результативність його роботи, рекомендації профспілкового комітету з метою соціального захисту учасників навчально-виховного процесу, віковий склад педагогів та досвід їх роботи, результати анкетування  батьків та учнів.
  Дані щодо вікового, кваліфікаційного та освітнього рівнів педагогічних працівників школи наведені нижче  ( див. таблиці, діаграми «віковий склад», «освітній  рівень», «кваліфікаційний рівень» )



             ЯКІСНИЙ СКЛАД ВЧИТЕЛІВ ЗА ВІКОМ

Кількість педпрацівників                               Навчальний рік
2009-2010 2010-2011 2011-2012
до 30 років 3 4 5
31 – 40 років 7 7 6
41- 50 років 3 3 3
51- 55 років 2 2 1
понад 55 років 3 2 3
Всього 18 18 18


ЯКІСНИЙ СКЛАД ВЧИТЕЛІ В ЗА ПЕДАГОГІЧНИМ СТАЖЕМ

Кількість педпрацівників Навчальний рік
2009-2010 2010-2011 2011-2012
До 3 років 5 2 3
3 – 10 років 1 4 3
10- 20 років 5 6 5
Понад 20 років 7 6 7
Всього 18 18 18


ВІДОМОСТІ ПРО ВЧИТЕЛІВ ПЕНСІОНЕРІВ

Кількість педпрацівників Навчальний рік
2009-2010 2010-2011 2011-2012
55 років 1
55-60 років 2 1 2
Понад 60 років - - -


ВІДОМОСТІ ПРО МОЛОДИХ СПЕЦІАЛІСТІВ

Навчальний рік
2009-2010 2010-2011 2011-2012
2 2 2

АНАЛІЗ ПЛИННОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ

Кількість педпрацівників Навчальний рік
2009-2010 2010-2011 2011-2012
прибуло 2 1 1
вибуло 1 1 1
                  ОСВІТНІЙ РІВЕНЬ ПЕДАГОГІЧНИХ  ПРАЦІВНИКІВ

Навчальний рік
Всього педагогічних працівників
                               3 них мають

Повну вищу педагогічну освіту % Базову вищу педагогічну освіту
% Навчаються заочно
2009-2010 18 16 89% - 1
2010-2011 18 17 94 - 1
2011-2012 18 17 94 - 1



         1.1.3.  Організація  атестації педагогічних працівників
        Атестація вчителів в школі організована і проводиться згідно з «Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 р. №930. В школі складено перспективний план атестації педагогічних працівників, який передбачає проходження атестації вчителями не рідше ніж один раз на п’ять років. Згідно з перспективним планом складається план атестації на кожен навчальний рік. Атестація вчителів організовується та проводиться таким чином:
До 20 вересня  поточного року видається наказ по школі «Про створення атестаційної комісії» у поточному навчальному році, згідно якого кількість членів атестаційної комісії не менше семи осіб.
До 10 жовтня атестаційна комісія приймає:
1. Заяви від працівників для проведення чергової чи позачергової атестації;
2. Заяви про перенесення  строку атестації
3. Подання керівника  або педагогічної ради закладу про присвоєння працівнику кваліфікаційної категорії, педагогічного звання та у разі зниження ним рівня професійної діяльності.
До 20 жовтня атестаційна комісія затверджує списки педагогічних працівників, які атестуються, графік роботи атестаційної комісії, приймає рішення щодо перенесення строку чергової атестації.
До  1 березня керівник навчального закладу подає до атестаційної комісії характеристику діяльності  педагогічного працівника у між атестаційний період.
До 15 березня атестаційна комісія , відповідно до затвердженого плану, вивчає педагогічну діяльність осіб, які атестуються, шляхом відвідування уроків, позаурочних заходів, вивчення рівня навчальних досягнень учнів з предмета, ознайомлення з даними про участь  педагогічного працівника в роботі методичних об'єднань,  фахових конкурсах та інших заходах.
До 1 квітня поточного року:
1. атестаційна комісія розглядає атестаційні листи, проводить підсумкове засідання і приймає рішення щодо кожного педпрацівника;
2. протокол  засідання  атестаційної комісії  завіряється підписами голови і секретаря із обов’язковим зазначенням результатів таємного голосування;
3. атестаційна комісія порушує клопотання перед атестаційною комісією вищого рівня про встановлення (підтвердження) педпрацівнику кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєння педагогічного звання;
4. на підставі рішення атестаційної комісії  видається наказ по школі «Про результати атестації» у поточному навчальному році;
5. видається наказ по установі, підставою для якого є наказ відділу освіти щодо кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії», педагогічних звань для педагогів, які атестуються .
   В атестаційний період відповідно з графіком проведення атестації вивчається система роботи вчителя, проводяться співбесіди з вчителями з питань самоосвітньої діяльності,вивчається документація вчителя, його рейтинг серед колег, учнів та батьків. На засіданнях методичних об'єднань  заслуховуються творчі звіти  вчителів. Атестація проводиться в умовах демократичності, відкритості і гласності.
      Ні під час атестації, ні по її наслідках ніяких скарг або зауважень від вчителів, що атестуються,  ні в які інстанції не поступало. Всі рішення шкільної атестаційної комісії щодо присвоєння або підтвердження кваліфікаційних категорій і звань вчителям школи були підтверджені районною або обласною атестаційними комісіями.






       РЕЗУЛЬТАТИ АТЕСТАЦІЇ  ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Кількість педпрацівників Навчальний рік
2008-2009 2009-2010 2010-2011
всього атестувалися 1 3 5
в т.ч. на вищу категорія 1 3 2
І категорію 1
ІІ категорію 2
«старший учитель» 1 2 1
вчитель-методист

1.1.4. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
  Підвищення кваліфікації у навчальному закладі організовується відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Положення про атестацію педагогічних працівників України, Державної програми «Вчитель», Державного стандарту базової і повної середньої освіти.
  З метою забезпечення права педагогічних працівників на підвищення кваліфікації в школі складено перспективний план курсової перепідготовки вчителів на 2009–2013 роки. На його основі на кожен навчальний рік складається план курсової перепідготовки і подається заявка в районний методичний кабінет. Проводиться діагностика серед вчителів щодо форм проходження курсів.   На основі діагностики формується заявка на курсову перепідготовку. Вчителями школи використовуються різні форми після-дипломної  освіти: очна, заочна, очно-заочна.
Щороку видаються накази про  підвищення кваліфікації в поточному навчальному році. Ведеться облік посвідчень про проходження  курсової перепідготовки, ксерокопії посвідчень проходження курсів перепідготовки  зберігаються в особових справах вчителів в методкабінеті та районному відділі освіти.
  Курсова перепідготовка і післядипломна освіта організовується таким чином , щоб вона передувала атестації  працівника.  За планом за останні  три  роки повинні були підвищити кваліфікацію  на курсах         вчителів, фактично пройшли      .
  Підвищення професійного рівня педагогів  позитивно впливає на ефективність навчально-виховного процесу, показником якого є результати контрольних робіт,  участь дітей у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін.
   Педагогічні працівники постійно звітують про результати підвищення кваліфікації на засіданнях шкільних методичних об'єднань, районних об’єднаннях.
    Педагоги школи постійно вдосконалюють свою педагогічну діяльність, спрямовану на розширення, поглиблення знань і умінь, підвищення рівня предметної підготовки.
  Кожен  вчитель працює над індивідуальною психолого-педагогічною проблемою, яка має свою форму завершення, вивчає та впроваджує передовий педагогічний досвід.  Так, вчителі початкових класів  
1.1.5. Наявність педагогічних працівників з почесними педагогічними званнями та нагородами. 
  
Прізвище, ім'я, по батькові
Нагороджені
Почесною грамотою
МОН
Нагороджені нагр. знаком
Василь Сухомлинський
Відмінники освіти України
Вчителі-методисти
Старші вчителі
Гурова Г.М. 28.08.20004 03.08.2010 18.07.2007 2008 р.
Пацюк Л.Я. 03.08.2010 2009 р.
Нараївська Г.І 03.08.2010 2010 р.
Гуров І.І. 27.08.2008 02.10.2004 2005, 2010 р
Хаюк Т.Т. 18.07.2007 2010 2011 р.
Попова Л.І. 28.08.2005 29.08.2008

1.1.6. Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників
Науково-методична робота педагогічних працівників школи здійснюється через діяльність шкільної  методичної ради, шкільних методичних об’єднань та участі в МАН. 
Педагоги школи протягом навчального року працюють над методичними проблемами, які тісно пов’язані з методичною проблемою школи «Гуманізація навчально-виховного процесу». 2011 – 2012 навчальний рік є роком підведення підсумків роботи з даної проблеми; пропаганди передового педагогічного досвіду. Кожний вчитель узагальнює свою роботу над методичною проблемою у формах електронних презентацій, методичних брошур ( вчителі початкових класів:Хаюк Т.Т., Кумка О.М., Гурова Л.Д.,Гладун А.Ю.), буклетів, пам’яток     ( Гурова Г.М., Пацюк Л.Я.,Якушевська Є.Б., Хаюк Т.Т., Кумка О.М., Гурова Л.Д., Нараївська Г.І., Попова Л.І., Гуров І.І.), авторської програми факультатив-ного курсу «Вчись вчитися сам» - Гурова Г.М., методичної роботи «Розвиток уваги і пам'яті на уроках математики» - Гурова Г.М., виступів-доповідей на районних та обласних семінарах.
 В школі працює музейна кімната «Історія села», матеріали та експонати якої зібрані педагогами, учнями, жителями села. Проведено дослідження з історії Голодомору (1932-33 рр.), зібрані наукові матеріали готуються до видання.   
Але, нажаль, ще відсутні у роботі школи авторські програми, підручники чи посібники, створені нашими педагогами. Також не публікувались роботи в центральних фахових журналах.
Результат самооцінки: 9 балів,   рівень: достатній.


.1.7. Впровадження    інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.
Пріоритетними напрямками діяльності педагогічного колективу є впровадження інноваційних технологій у освітній процес. Дане питання на постійному контролі адміністрації школи, досліджується на засіданнях шкільних методичних об’єднань вчителів, на районних теоретичних та практичних семінарах, засіданнях творчої групи вчителів.
Відповідно до плану роботи над методичною проблемою школи «Гуманізація навчально-виховного процесу» були проведені:
                              ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ СЕМІНАРИ

Навчальний
рік
Місяць
Тема



 2006-2007н.р.
  Жовтень                « Педагогічна техніка »
  1. Педтехніка. Педмайстерність.
2.Сучасний урок. Основні вимоги. 

 
   Лютий                     « Шкільні технології»
1. Психолого – педагогічні вимоги до сучасного уроку.
2. Шкільні технології.
3. Технології диференційованого навчання.

  
2007-2008 н.р.
 
Жовтень             « Оцінювальна діяльність вчителя »
1. Оцінювальний компонент на різних етапах розвитку школи.
2. Оцінювальна діяльність вчителя. Оцінювальна д-сть учня.
3. Тестування як метод оцінювання знань.
  Лютий     «Психолого-педагогічне забезпечення навчального процесу»
1. Психологія  крику.
2. Канали сприйняття та переробки інформації

 

2008-2009 н.р.
  Жовтень                 « Прийоми педагогічної техніки ».
1. Принцип педтехніки. 
2. Підвищення інтересу до навчального матеріалу.
3. Повторення.
        4.    Прийоми подання домашнього завдання
 

  Лютий
4. Колективна навчальна діяльність.
5. Ділова гра.
6. Прийоми усного опитування.
7. Прийоми письмового контролю

 

2009-2010 н.р.
  Жовтень « Сучасні теорії освіти і технології проведення уроків»
1. Теорія загального розвитку.
2. Теорія змістовних узагальнень.
3. Теорія  поетапного формування розумових дій.
 
  Лютий 4. Теорія проблемного навчання.
5. Теорія інтенсифікації та оптимізації.
6. Теорія  педагогіки співробітництва.

 
2010-2011 н.р.  
 Жовтень           « Загально-навчальні уміння та навички»
1. Навчально - управлінські вміння.
2. Навчально – інформаційні вміння.
3. Навчально – логічні вміння.
 
  Лютий 4. Модель  випускника початкової школи.
5. Модель випускника основної школи.
6. Модель випускника середньої школи.

 

2011-2012 н.р.   

 Жовтень     « Організація дослідницької діяльності учнів »
1. Дослідження як метод пізнання світу.
2. Відмінність дослідницької діяльності від інших видів творчої діяльності.
3. Дослідницька діяльність як спосіб виховання.
4. Рекомендації по написанню дослідницьких робіт.
 
  Лютий Психолого-педагогічне забезпечення навчального процесу
      Що треба знати про себе, про дітей, про батьків, про колег, про спілкування,  інтереси, творчість, активізацію діяльності на уроці і після нього.

                                           
                                             СЕМІНАРИ - ПРАКТИКУМИ
  
  Навчальний рік.
                                         Тема

 
2006-2007 н.р.
 
1. Атестація як засіб підвищення кваліфікації вчителя, як засіб розкриття потенціальних можливостей вчителів і удосконалення їх майстерності.
2. Гуманізація навчального і виховного процесу. 

  2007–2008 н.р.
1. Панорама ідей гуманізації.

 
 2008-2009 н.р.
 
1. Диференціація навчання як один із аспектів гуманізації освіти. 
2. Робота зі слабо встигаючими і невстигаючими учнями.   

  
2009-2010 н.р.

1. Моральний потенціал уроку та позаурочної роботи.

 
  2010-2011 н.р.
1. Оптимальний зв’язок колективних та індивідуальних форм  навчально – виховного процесу.                                                           
            
 
 2011-2012 н.р.
1. Експеримент: мода чи необхідність.
 
Інноваційні, інтерактивні, комунікаційні педагогічні технології використовують практично більшість педагогів школи як безумовний атрибут сучасної освіти.  Значна частина досвіду оформлюється у вигляді дослідницької та експериментальної роботи.
Гурової Г.М. з проблеми «Розвиток уваги і пам'яті учнів на уроках математики»
Хаюк Т.Т., Кумки О.М., Гурової Л.Д. та Гладун А.Ю. з проблеми  «Формування позитивної мотивації в системі особистісно   орієнтованого навчання»
Пацюк Л.Я. – «Використання активних  форм і методів  навчання на уроках біології»; «Індивідуалізація навчання на уроках іноземної мови»
Нараївської Г.І. – «Організація роботи з  опорними схемами  на уроках історії»
Гурова І.І. – «Організація спортивно – масової роботи в школі»
Попової Л.І. – «Використання інформаційно – освітніх технологій  як фактор індивідуалізації навчання  та підвищення ефективності роботи вчителя на уроках української мови та світової літератури»

1.1.8.  Організація методичної роботи та її результативність
Методична робота в школі здійснюється  згідно з законодавчими, нормативно – правовими документами про освіту. В школі визначена  чітка структура  методичної роботи з педагогічними працівниками, яка складається із взаємопов’язаних   та взаємодіючих елементів: методична рада,  яка є координатором всієї методичної роботи  в школі, педагогічна рада. яка  визначає основні напрямки  і завдання, конкретні форми роботи педагогічного колективу  та приймає рішення з основних питань діяльності школи; шкільні методичні об'єднання; творчі групи з певних проблем навчально – виховного процесу.Основними передумовами успішного здійснення методичної роботи в школі є:
визначення чіткої структури методичної роботи на основі діагностування педагогічних працівників
створення умов для розвитку творчого потенціалу кожного вчителя
взаємозв’язок методичної роботи з самоосвітою, атестацією, курсовою перепідготовкою
демократичний стиль управління
Планування  методичної роботи відображено  в розділі річного плану  школи « Робота з   педкадрами»  і здійснюється на підставі аналізу  діяльності педагогічного колективу   за попередній рік .
На початку  навчального року  видається наказ  про організацію  методично ї роботи, в якому визначається головна методична проблема школи, охоплення всіх педпрацівників  різними формами методичного навчання на шкільному та районному рівні.

Відповідно до наказу в школі створено чотири методичних об'єднання: вчителів початкових класів, вчителів предметів суспільно – гуманітарного циклу, вчителів предметів природничо – математичного циклу та класних керівників.
Головними завданнями методичних об'єднань є:
підвищення рівня загально дидактичної  і методичної підготовки вчителів, забезпечення засвоєння  і використання найбільш раціональних методів та прийомів  навчання і виховання школярів;
Організація обміну досвідом успішної педагогічної діяльності:
Виявлення, пропагування нових підходів  до організації навчально – виховного процесу;
забезпечення постійного засвоєння сучасної педагогічної теорії  та практики викладання;
Створення умов для самоосвіти вчителів;
Проведення моніторингового  дослідження навчальних досягнень учнів 
Методична робота в школі здійснюється  згідно з законодавчими, нормативно – правовими документами про освіту. В школі визначена  чітка структура  методичної роботи з педагогічними працівниками, яка складається із взаємопов’язаних   та взаємодіючих елементів: методична рада,  яка є координатором всієї методичної роботи  в школі, педагогічна рада. яка  визначає основні напрямки  і завдання, конкретні форми роботи педагогічного колективу  та приймає рішення з основних питань діяльності школи; шкільні методичні об'єднання; творчі групи з певних проблем навчально – виховного процесу. Основними передумовами успішного здійснення методичної роботи в школі є:
визначення чіткої структури методичної роботи на основі діагностування педагогічних працівників
створення умов для розвитку творчого потенціалу кожного вчителя
взаємозв’язок методичної роботи з самоосвітою, атестацією, курсовою перепідготовкою
демократичний стиль управління
Планування  методичної роботи відображено  в розділі річного плану  школи « Робота з   педкадрами»  і здійснюється на підставі аналізу  діяльності педагогічного колективу   за попередній рік .
На початку  навчального року  видається наказ  про організацію  методично ї роботи, в якому визначається головна методична проблема школи, охоплення всіх педпрацівників  різними формами методичного навчання на шкільному та районному рівні.

Відповідно до наказу в школі створено чотири методичних об'єднання: вчителів початкових класів, вчителів предметів суспільно – гуманітарного циклу, вчителів предметів природничо – математичного циклу та класних керівників.
Головними завданнями методичних об'єднань є:
підвищення рівня загально дидактичної  і методичної підготовки вчителів, забезпечення засвоєння  і використання найбільш раціональних методів та прийомів  навчання і виховання школярів;

Організація обміну досвідом успішної педагогічної діяльності:


Виявлення, пропагування нових підходів  до організації навчально – виховного процесу;

забезпечення постійного засвоєння сучасної педагогічної теорії  та практики викладання;


Створення умов для самоосвіти вчителів;

Проведення моніторингового  дослідження навчальних досягнень учнів 
   



             1.1.9. Профорієнтаційна робота, спрямована на вибір учнями педагогічної професії
  З метою популяризації професії педагога, педагогічний колектив планує та проводить ряд заходів, спрямованих на вибір учнями педагогічної професії. До них відносяться:
щорічне проведення Дня дублера, коли учень випробовує себе в ролі вчителя;
конкурси творчих робіт «Колиб я був директором школи», «Якщо я стану вчителем»;
тематичні вечори «Вчительська доля – висока зоря»;
пошукова робота по збору відомостей про вчителів рідної школи, які працювали і працюють в школі, створення «вчительського дерева» в музейній кімнаті «Наша педагогічна родина».
   Як результат роботи по популяризації професії педагога, яка постійно проводиться в школі, за останні 10 навчальних років  в педагогічних вузах навчаються:

Навчальні роки
Кількість випускників
Навчається в педагогічних  вузах
% відношення
2001-2002 21 5 24%
2002-2003 16 1 6,25%
2003-2004 14 1 7%
2004-2005 10 2 20%
2005-2006 19 4 21%
2006-2007 15 1 7%
2007-2008 11 - -
2008-2009 5 - -
2009-2010 9 2 22%
2010-2011 9 - -
Всього 129 16 12,4%

  Зараз в школі серед педагогічного персоналу  5 вчителів – це випускники школи:
1. Калиняк Ю.В. – вчитель англійської мови
2. Катруха С.В.   -  вчитель математики та інформатики
3. Надобко Л.А.  -  вчитель фізики та інформатики
4. Шоколенко      - вчитель фізичної культури та «Захисту Вітчизни» (Працює вчителем предмету «Захист Вітчизни)
5. Аннишинець О.П.- вчитель фізичної культури ( працює тренером з футболу)

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2016
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz